Veel gestelde vragen

Kan ik me met elk merk router aanmelden?

Ja, we komen zelden een router tegen die we niet kunnen portforwarden. En vergeet niet: no cure no pay!

Zelfs in België?

Ja, we hebben veel ervaring met de routers van Belgische providers

Wat heb ik nodig?

  • Een computer in het zelfde netwerk als de router met ISL LIGHT
  • (Klik hier voor meer informatie over ISL LIGHT
  • Internetverbinding
  • De inloggegevens van uw router (uw provider heeft deze geleverd bij de router)
  • De router moet IPv4 ondersteunen en dit moet ingeschakeld zijn. Let op! Providers als Ziggo zetten de router op IPv6 bij uitgifte nieuw abonnement. In dat geval even bellen met Ziggo dat u graag IPv4 geactiveerd wil hebben. De aanpassing kan soms een dag duren.

Hoe weet ik dat het werkt?

We nemen contact met u op zodra de router open staat en testen het samen.

Is het toegang verlenen op afstand veilig?

Ja! Het principe is dat u van ons een sessiecode krijgt, die typt u zelf in en daarna hebben wij pas verbinding met uw computer. U kijkt online mee met wat wij doen.

Ik plaats regelmatig CCTV recorders, kan ik als elektromonteur of beveiligingsmonteur dit direct meeverkopen?

Ja, mocht u zelf niet over de specifieke kennis beschikken om routers te programmeren of neemt dit meer tijd in beslag dan de bedoeling is, dan nemen we dit graag voor u over. Neem contact op voor een aanbieding op maat.

Kan ik als particulier ook gebruik maken van Routersupport?

Natuurlijk. De routerservice kost in dit geval €59,-.